Bonnier fastigheter

SNÖ till Hornstulls Centrum i vår

2022-05-06

Bonnier Fastigheter välkomnar SNÖ till Hornstull Centrum i vår.
SNÖ gelateria och caffetteria finns sedan tidigare som en populär destination i Vasastan och detta blir den första etableringen på Södermalm.

SNÖ serverar gelato, kaffe, panini samt frysta konditorivaror för att avnjuta på plats eller att ta med. Mest känt är SNÖ för sin italienska gelato som dagligen lockar besökare från hela Stockholm.

- Bonnier Fastigheter välkomnar SNÖ till Hornstull Centrum. Deras höga ambitioner om råvaror och kvalitet kommer passa fint in i Hornstull och vi är övertygade om att de kommer glädja många besökare. Särskilt när det kommer till deras välkända och omtyckta gelato, säger Nicklas Jonsson, Förvaltare på Bonnier Fastigheter.

- Vi på SNÖ ser fram emot att möta nya kunder i Hornstull. Med daglig produktion utlovar vi färsk och riktigt god glass i smaker som följer säsong och utvecklas kontinuerligt. Vi ses i Hornstull Centrum! Säger Kenneth Erlandson på SNÖ.

För mer information

Nicklas Jonsson, Förvaltare Bonnier Fastigheter, nicklas.jonsson@bonnierfastigheter.se, 070 914 68 25