Bonnier fastigheter

Två fastighetsförvaltare till Bonnier Fastigheter

Bonnier Fastigheter söker två fastighetsförvaltare Har du gedigen erfarenhet från förvaltning av kontor? Vill du jobba i ett familjärt fastighetsbolag som tänker långsiktigt kring sina fastigheter? Till våra fina hus på Södermalm i Stockholm och till Bonnierhuset på Torsgatan söker vi nu två erfarna fastighetsförvaltare som tycker det är viktigt att ha nöjda hyresgäster, som gillar att utveckla fastigheter och som drivs av att göra affärer. Är du dessutom både driven och prestigelös - välkommen till oss!

Tjänsten
Som fastighetsförvaltare har du det affärsmässiga ansvaret för dina fastigheter. I rollen ingår också att utveckla, bevara och förädla fastigheterna. Du ansvarar för att säkerställa att kunderna är nöjda och att fastigheternas ekonomi utvecklas enligt mål, planer och instruktioner i samarbete med din chef. Som fastighetsförvaltare har du övergripande ansvar och leder och fördelar det dagliga arbetet för fastighetsteknikerna i dina fastigheter. Du rapporterar till Marknadsområdeschef Förvaltning.

Till din hjälp finns uthyrare, tekniska experter och fastighetsutvecklare med flera. Det finns dessutom förvaltarkollegor som du samarbetar nära med.

Placering är på vårt fina kontor i Bonnierhuset på Torsgatan 21 i Stockholm.


Vi erbjuder
Du kommer till ett bolag med familjär och god stämning där vi hjälps åt. Vi har mycket fina hus och väldigt långsiktig förvaltning.  Den ena tjänsten har ansvar för Hornstull Centrum, två närliggande kontorsfastigheter, en nyinköpt fastighet på Södermalm samt en fastighet i Kungens Kurva. Den andra tjänsten har ansvar för Bonnierhuset på Torsgatan 21. Det händer mycket hos oss, vi växer och det finns goda utvecklingsmöjligheter framåt. Vi har ett starkt varumärke med mycket nöjda kunder och medarbetare. Vi har höga ambitioner kring våra fastigheter både gällande hållbarhet och estetiskt där vi bland annat satsar mycket på att skapa en premiumkänsla i och runt husen.


Din bakgrund och person
Du har akademisk utbildning eller annan eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning och du har några års erfarenhet från förvaltning av kontor, gärna även från handel.  Du är van att förhandla hyresavtal och känner dig trygg i hyresjuridiska frågor. Grundläggande kännedom om teknik i fastigheter och intresse för energieffektiviseringar är också viktigt i rollen. Hyresgästanpassningar och planerat underhåll är projekt som du är van att hantera och du kan lätt uppskatta vad ett projekt kostar. Vi ser även gärna att du har erfarenhet från stadsutveckling i mindre skala.

Som person är du affärsorienterad, bra på relationer och att bygga förtroende hos våra hyresgäster. Du är driven, analytisk och har lätt för att samarbeta. För att trivas hos oss bör du ha ett prestigelöst förhållningssätt.


Din ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Proper People och vi ser fram emot din ansökan tillsammans med CV och ett personligt brev så snart som möjligt, dock senast den 2 november 2022. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sök tjänsten här

Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Maria Mattsson på telefon 070-377 17 21 eller rekryteringskonsult Therese Malk på telefon 072-389 99 76. Naturligtvis behandlas alla ansökningar konfidentiellt.     

Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt. Genom att du fortsätter att använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies. Läs mer